Ny uke og ikke minst så er det ny måned.

 

 

 

Så var det ny uke og ikke minst så er det ny måned, den bærer med seg nye muligheter som man burde gripe med begge hender. Det skal jeg prøve på men akkurat nå så har jeg så mange rare tanker, ikke minst vonde det er full krig oppe i hodet. Det er noe jeg må jobbe med slik at jeg kan få en bedre, for å få det bedre med meg selv. For jeg vil se litt glede og lykke i de små tingene, det gjør jeg ikke akkurat nå men det skal bli bedre i løpet av denne måneden. Lurer bare på hvordan jeg skal klare det uten hjelp, ja hjelp til å sortere litt de tankene jeg har men det får jeg ikke så det må jeg faktisk klare selv.

 

En ting er sikkert at man skal klare å komme igjennom dette også alene, kan jo ta litt tid men jeg skal ikke skrive så mye om hva det er som plager meg for jeg vil ikke bli sett på som sutrete og svak. For en depresjon er ett tegn på at du har vært for sterk for lenge, å ikke lyttet til kroppens signaler sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Prøv å huske at tanker bare er tanker, de er ikke virkelighet. Prøv å fokusere på pusten din når tankene løper løpsk. Jeg vet at det ikke er lett, men prøv å bevisst styre tankene dine dit du vil ha dem ved å avbryte uønskede tanker når du blir oppmerksom på dem. Mest av alt må du huske på at alle følelser er forbigående, du føler garantert ikke det samme bestandig, og alt blir bedre en gang❤️

      1. Ja når du er inngrodd i ett tankemønster om deg selv så er det ikke så enkelt. Jeg har ikke samme følelsesregister hver dag men det er ikke enkelt å klare å bryte det.

        Ja det blir jo bedre en dag men nå har det tatt ti år å komme hit jeg er i dag uten hjelp fra noen som kan det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg