Ny uke og ikke minst en helt ny måned med blanke ark.

 

 

 

I dag tidlig så var jeg i butikken og fikk handlet inn det jeg trengte denne uka, og har jammen igjen av uke budsjettet som skal brukes til mat så hvis jeg mangler noe senere i uka så er det bare å handle det inn.

 

Da klokken var ti så fikk jeg mail fra egmont på det som jeg kunne fakturere for juni, så det gjorde jeg med en gang og lønnen kom inn i dag ettermiddag. Så er det bare å vente på juli utregningen har klart 500 kroner på bloggen men så kommer jo metapic og det blir en del i juli med bonusen de hadde i stede for disse kampanjene de har hver uke.

 

Har jo noen planer for bloggen, jeg skal prøve å ha noen innlegg med mine meninger og ellers så blir det som jeg pleier. Kan jo komme noen overraskelser av noen innlegg, det skal jeg ikke skrive så mye om nå for da blir det ingen overraskelse.

 

Ellers så blir bloggen min om meg og mitt sånn er det bare.

 

Jeg leser mange blogger men er dårlig til å kommentere, skal prøve å bli bedre til det men jeg er så redd for å fornærme noen ved at jeg misforsto det jeg leste som jeg gjorde i dag  og da blir jeg litt sånn er det lurt av meg å kommentere hos andre ikke veit jeg.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Var ikke så mange andre planer for august på meg blir jo som alle andre måneder.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Spennende og morsomt med inntekter på bloggen! Jeg har jo ikke det…. og kan ikke noe særlig om prosessen! Det er deilig med ny måned og blanke ark! Så får vi fylle på med gjøremål….! Klem <3

      1. Jeg er med i partnerprogrammet på blogg.no og så bruker jeg metapic sånne reklame i innleggene, det står på forsiden av blogg.no hvis du trykker på de tre strekene så må du søke med en epost. Ja det er deilig med en ny måned og nå nærmer det seg høst.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Snart er det høst og pluttselig er det november😂😂 Du kan være glad du ikke er her nå, vi har hatt flere dager med over 40 varmegrader i det siste, det er nesten tortur😂😂 Men i november er det rundt 20 grader, mye mer behagelig💖

      1. Ja plutselig er november her jeg gleder meg som ett barn på julaften.40 grader det er varmt det 35 grader er det meste vi har hatt i sommer men det var en dag og ikke mer enn det heldigvis. 20 grader er en behagelig temperatur.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine både de på to bein og de på fire bein.

    3. Misforståelser kan oppklares. Da kan det jo være bloggeren som har uttrykt seg upresist.
      Kommenter der du føler for det. Jeg mener man skal vel ikke kommentere bare for å kommentere hvis en ikke har noe å si? Jeg leser langt flere blogginnlegg enn de jeg kommenterer

      1. Ja det er jo ikke alt jeg kommenterer men litt der jeg kanskje har noe å komme med, eller syntes er greit å skrive noen ord leser jo mange flere innlegg enn det jeg kommenterer jeg også.

        Ja misforståelser kan oppklares, men jeg misforstår veldig fort eller leser feil grunnet dysleksi. Det er ikke noen unnskyldning men en forklaring på ting jeg tar feil av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg