Ny uke og det er siste dagen denne måneden.

 

 

 

Uken startet med både regn og sol, en ting er sikkert det er at det er mange fine høst farger ute det kan ingen ta fra oss. Har gått en del tur i dag i naturen hvis man kan kalle det og gå i parken som å være i naturen, men uansett så er det mange fine farger på trærne og det er jo et sikkert tegn på at det er høst. Dette høres sikkert litt rart ut for mange men jeg gleder meg til vinter snø og kulde for da har jeg ikke så mye smerter i kroppen, jeg er jo ett vinterbarn og i starten av desember så fyller jeg femti år det blir ingen feiring denne dagen har ingen og feire med så det lar jeg være.

 

I morgen så starter en ny måned og da har en nye muligheter, jeg har noen planer men det har jeg ikke planer om og skrive så mye om her nå for hvis jeg ikke klarer og gjennomføre dem så vil jeg føle meg mislykket. Det er noe jeg ikke vil for det bryter ned selvtilliten min igjen og det er det ikke vært, så det er bare og følge med og se hva som skjer annet har ikke jeg og si. Nå sitter jeg og venter på finalene i friidrett 5000 meter og 400 meter hekk kan jo bli gull i begge finalene.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg