Ny uke og det er den siste fulle uke i april.

 

 

 

 

Da er det en ny uke med nye muligheter og det er den siste fulle uke i april neste onsdag så er det mai. Nå over til dagen i dag som startet stile og rolig med å lese noen blogger, tok meg også en kopp kaffe og en røyk i dag skal jeg ta alt som det kommer. For det og legge planer for denne dagen har jeg ikke tenkt og gjøre for jeg har ingenting og heller ikke noe som skal gjøres, får jeg litt arbeidslyst så kan det jo hende at jeg tar og gjør litt husarbeid men det blir kun gjort hvis jeg får litt ekstra arbeidslyst.

 

Sånn går nå dagan her i huset det eneste jeg skal er å gå på tur med lille Elvis gutten min, disse turene er en av mine gode timer om dagen. Det er godt for både kropp og skjel å ta på seg et par gode sko og komme seg ut på tur, da får man sortert tankene og får påfyll av gode tanker og i samme slengen så får du beveget deg og det er en god måte og få litt mosjon og det er bra for kroppen.

 

Når dere leser dette så er jeg og Elvis på våres daglige morgentur.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg