Ny uke nye muligheter, jeg starter uka med en spørsmålsrunde.

 

 

 

Ja nå er det en ny uke start og vi er snart halvveis i denne måneden tiden flyr, jeg tenkte at jeg skulle starte med en spørsmålsrunde for å se om det er noen som sitter med noen spørsmål til meg som de brenner inne med. Det er heller bedre og spørre da enn og lage seg et eget bilde av meg, er jo ikke sikkert det stemmer for dere som leser bloggen får jo bare vite det jeg skriver her inne og ingenting annet. Ingen spørsmål er for små og ingen er for store, og det er bare jeg som sitter med svarene om meg selv så det er bare å fyre løs med spørsmål og jeg skal svare så godt jeg kan.

 

FYR LØS FOLKENS!!

 

 

6 kommentarer
      1. Det var noe jeg har tenkt på lenge, hvorfor jeg blogger to steder så jeg har planer om og legge ned den på NOUW for det er for mye med to blogger. Så jeg skal bare ha den her på blogg.no for det er her jeg trives best.

        1. Jeg har også blogg.på nouw som deg, men det er fordi det var lettere å holde kontakten med dere som jeg var bloggvenn med på gamle blogg.no. Det er lettere å se bloggoppdateringene fra dere alle sammen.

          Synes begge bloggene dine er kjempefine jeg <3 🙂

          Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin mandag,og ei kjempefin og god uke <3 🙂

          Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

          1. Ja det var samme grunn for min del også, men det er dem som mener at mine blogger ligner mer på en facebook oppdatering og ikke en blogg.
            Takk for at du syntes at begge bloggene mine er fine.

            Ønsker deg og din en riktig god mandagskveld og en fin uke.

            Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    1. Er du missunnelig på bloggere som er kreativ i sine innlegg?

      Hvorfor tror du alt dreier seg om deg, når bloggere skriver private personlige innlegg, om opplevelser de har hatt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg