Ny måned og nye muligheter, og høsten er her med uvær.

 

 

 

 

 

Ja så er vi kommet til oktober og høsten er kommet med mange fine farger og med plaskregn, fargene er der uansett vær men de er mye finere i sol da en ting er sikkert været får vi faktisk ikke gjort noe med. Har vært på en lang tur selv om det regner, jeg er laget slik at jeg må ut uansett vær er jo bare å kle seg etter det.

 

Var også en tur oppe hos venninnen min og skravlet over en kaffe og en røyk, så gikk jeg opp til butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trenger. Det er alltid fint å kunne gjøre dagen for noen, ja da føler jeg at jeg er til nytte for noen, for det er ikke alltid jeg føler at jeg er noe mer enn ett tall i en statistikk enda jeg veit at slik er det ikke.

 

Nå skal jeg ordne meg litt middag og kose meg med maling, og se en del på tv som jeg gjør hver kveld kan ikke skjønne hvordan de klarte seg før i tiden uten tv og radio huff da hadde jeg blitt gal tror jeg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Skjønner at du ser fram til og få fiksa tanna, og bli kvitt tannverken. Jeg gikk en uke med intens tannverk, og jeg ble satt på antibiotika kur, og etterpå ble tannen trekt. Men jaggu slitsomt med smertene og knaske på smertestillende. Masse lykke til.
      Flaxlodd er ikke dum julegave. Jeg skal skrive liste og begynne med de gavene slik at jeg blir ferdig i god tid. Kos deg med maling og tvkveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det skal bli kjempegod å få gjort noe med dem for å gå å ha vondt i kjeften og tannverk i litt over en uke neste to uker, så jeg gleder meg som ett lite barn på julaften.

        Det har jeg gitt i mange år, gutta skal få ett hver dem også pluss noen kroner. Og da er jeg ferdig med hele det gavehysteriet så her er det helt avslappet holdning til den delen. Så når jeg får avlevert det den 26 november så er jeg ferdig med julegavene som skal ut av dette huset, det er mine to gutter og deres fosterfamilier.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Godt å komme seg en tur ut og få litt luft. Før i tiden visste de jo ikke annet enn et liv uten tv, men hadde det derimot blitt tatt fra oss nå, da tror jeg jeg hadde blitt gal jeg også hehe. God helg til deg Aud Marit 🙂

      1. Ja det er kjempegodt og få frisk luft og kunne bevege seg på tur.

        Ja de hadde jo ikke tv før i tiden, jeg hadde blitt gal hvis de hadde tatt tv fra meg nå.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Oktober startet ikke akkurat med det beste været, regn og mye av det. I dag derimot har faktisk sola kommet på et lite besøk. Fortsatt mye grønt oppe i skogen ovenfor her, men det oransje, rød og brune tar over mer og mer. Ha en fin lørdag 😊

      1. Ja jeg er enig med deg at ikke oktober har startet med det beste været, med mest sprutregn. Men i dag har det vært strålende sol, men nå er det veldig svarte skyer så det blir nok regn igjen er jo noe positivt med regnet vannmagasinene fyller seg opp og strømmen kan bli billigere.

        Skogen her er grønn men det er også veldig fargesprakende bartrærne er grønne men alle bladtrærne har fått andre farger.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg