Ny måned nye muligheter, her er noen ting jeg skal prøve å få gjort i November.

 

 

 

 

Jeg setter opp enkle mål jeg har for november ikke noe stort, setter opp ett som jeg ikke klarte og nå i oktober så får jeg se hva det blir til.

 

Ta en tur på kafe det gikk ikke i oktober for det satte kronene en stopper for hadde ingen som jeg kunne sette av til den slags for å si det sånn.

 

Skrive minst ett innlegg om dagen, det har det vært dårlig med i oktober men nå skal det skje i november.

 

Lage meg en adventskalender vis jeg kan avse noen kroner til det ikke helt sikker på om det går, sånn er det bare.

 

Er jo snart jul og da er det disse julegavene som må bli ferdig også, jeg har bare denne måneden til det for de må bli ferdig til 2 desember for da skal jeg være sammen med gutta.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg