Ny dag står for døren, her kunne den vært bedre.

 

 

 

Ja som skrevet så er en ny dag startet for lenge siden, for min del så kunne dagen startet bedre enn i dag men det er ikke noe en får styrt selv skulle ønske at jeg kunne styrt det selv. Men nei det er den fysiske smertefulle dritt sykdommen som må styre livet mitt, skal det virkelig bare bli verre og verre ja sånn er det bare sier folk rundt meg.

 

Nå så er det slik at jeg kjenner ikke hva fingrene gjør, så jeg må jo lese over hvert ord jeg skriver så det ikke bare blir tull og rot for man veit jo ikke om jeg treffer alle bokstavene jeg vil skal komme ned på papiret. Er vondt å ikke kunne stole på hendene sine, det er ikke noe som skal stoppe meg jeg skriver så får en håpe at det blir slik jeg vil og at det er noe som er greit og poste. Det får dere avgjøre!

 

For det er slik at når ikke kroppen lystrer på det jeg vil gjøre så får en bare ta ting som de kommer, og slik kommer nok dagen til å bli å da er det jo jeg som må leve med det. Da tenker jeg ikke syt det er folk som har det verre enn deg, det er faktisk de mennesker som sitter med sykdommer som faktisk tar livet fra dem og da er det jeg har bare bagateller.

 

Nå skal jeg snart ut og gå morgentur med lille Elvis gutten, får håpe at jeg ikke går på tryne for det er ingen ting som fungerer som det skal i dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja denne dagen blir en jobb i seg selv merker jeg. Får håpe morgendagen blir bedre det merker jeg når jeg står opp i morgen.

        Ønsker deg og dine en riktig god dag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg