Ny dag nye muligheter, ja jeg skal i alle fall gripe muligheten.

 

 

 

Skal gripe tak i alle de mulighetene som dukker opp på min vei, skal jo snart ut å gå meg en lengre tur og se hva som dukker opp.

 

Først skal jeg få i meg frokosten og kaffekoppen så skal jeg lage meg mat pakke og kaffe på en liten termos, så vandrer jeg ut for å få nye inntrykk over livet finne meg en fin og rolig perle helt for meg selv. Og bare sitte der og se utover ett vann eller en utsikt, ja helt alene har jo ingen som vil være med meg som alt annet i livet det er jo bare sånn det er blitt.

 

Skal bare sitte der og tenke over hvordan livet har blitt, og hvorfor livet mitt er blitt slik det er i dag.

 

Føler meg som en utstøtt og ikke bra nok for noen eller noe, enda jeg veit at det ikke er sånn men den følelsen er veldig vond men det er jo bare jeg som kan gjøre noe med det selv men hvordan det veit jeg ikke enda.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

8 kommentarer
    1. At det er ingen som vil være med deg stemmer ikke, og det vet du. Jeg ser nå ihvertfall fram til den dagen våre veier krysses igjen, jeg synes det var kjempehyggelig å henge med deg. Prekas, klem fra meg til deg 🐰

      1. Takk for en fin og oppmuntrende kommentar, jeg gleder meg også til vi kan treffes igjen. Prates klem fra meg til deg.

        PS Ønsker deg en kjempefin dag.

    2. Kom deg ut, ta med kaffe og matpakke. Det ser ut til å være en flott dag. Å gruble over hvorfor livet har blitt som det ble har sjelden noe for seg.
      Nyt dagen i dag. Grip de mulighetene som du møter på din vei.

      1. Det er jo godt med frisk luft, jeg veit at det kanskje ikke har noe for seg men sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Husk :
      du æ god nokk !!!
      alle andre sit tap som ikkje ser det 😖
      men for veldigt mane av følgerene dine er du
      God nokk og enda meir 😉
      Husk dette

      1. Takk for en fin og oppmuntrende kommentar, jeg skal prøve å se litt lysere på dagene som kommer.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Denne er til deg,
      du som trodde du var alene akkurat nå,
      du som var overbevist om at du måtte
      bære det helt sjæl,
      det mørket som gnager og verker fra innsida.
      Nei.
      Du ække aleine.
      Vi er her sammen med deg.
      Vi ser. Vi veit. Vi har kjent på nattas kraft.
      Og nå legger vi hvert vårt grønne hjerte til deg
      her i kommentarfeltet.
      Hold ut og hold fast i oss, Medmenneske, sier hjertene. «Du er ikke aleine»

      Dette er skrevet av Janicke Langford

      Alle diktene er utgitt på bok på nettsiden Stjernekast.no

      Hadde jeg bodd i samme by som deg da har jeg villet gått mange turer sammen med deg. 💚💚💚
      Varm klem til deg fra meg. ❤️

      1. Dette var en fin og god kommentar og ett veldig godt og sterkt dikt, det hadde vært koselig med en tur venninne eller kamerat.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg