Ny dag nye muligheter heter det vist.

 

 

 

Ja det hetter vist det på folkemunne en ny dag nye muligheter, hva er mine muligheter i dag tro ikke veit jeg før jeg har startet dagen frokost først må til. Frokosten blir ett knekkebrød med en oste skive på, blir ingen storslått frokost men magen får litt å jobbe med og det må den ha har jeg hørt.

 

Så blir det vel en tur ut etter hvert som det pleier, og som jeg pleier så skal jeg ha med meg en bærepose i veska i tilfell jeg finner noen tomflasker. Ellers så skal jeg bare kose meg på tur ut i naturen, så får jeg se hva dagen bringer av muligheter sikkert ikke store greiene er jo helg.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg