Ny dag nye muligheter heter det så fint.

 

 

 

Ja ja det er en ny dag med mange nye muligheter heter det så fint, for min del veit jeg ikke hvor mange før kvelden kommer og jeg får oppsummert dagen og hvordan den ble. For her går det stor sett i det samme, gå tur se hvor mange tomflasker det blir sånn er det bare. Skulle ønske jeg kunne ta en pause fra det vanlige en dag sånn i mellom, har sluttet å gå på kafe og kose meg for det går for mye penger på det uansett om kaffekoppen koster 30 eller 50 kroner så er det slutt med det selv om det var på den måten jeg var ute og så flere mennesker og kunne prate med folk.

 

Går heller rundt alene og ikke prater med så mange på en dag, men det er jo greit det også for hvem vil prate med noen som går rundt å titter i søppelkassene etter tomflasker de er ikke mange.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ingen ser ned på noen som ser etter flasker, for når jeg ser noen som leter etter flasker håper jeg at vedkommende finner mangeflasker i løpet av dagen. Bedre at noen som trenger flaskene får dem.

      Slike tanke må du ikke tenke, for du har så mange flotte og fine egenskaper som folk setter pris på. Husk at du er en supergod venn for dine venninner, og du viser omsorg for andre rundt deg. Det er verdier i livet som de aller aller fleste ser etter uansett.

      Jeg ser mange her i byen som leter etter flasker, men kunne aldri i livet finne på å se ned på dem.

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Er da noen som gjør det i alle fall her i byen, jeg ser aldri ned på noen og ikke de som ser etter flasker må jo det selv også. Fant da noen i dag sånn ca 15 flasker, så da er jeg 30 kroner nærmere og kunne hente brillene mine som ligger og venter på meg hos optikeren.

        Har vært oppe hos venninnen min i dag også, hun setter pris på at jeg kommer og jeg setter stor pris på at hun ringer og ønsker at jeg kommer for da har jeg noen å prate med og hun det samme.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er heller ikke på kafé, synes det er for dyrt. Var å handlet i går fordi det var mange ting man trengte. Briller er dyrt, jeg utsetter synstesten til neste år. Nå skal jo eiendomsskatten betales. Den er skyhøyt to ganger i året.
      Fikk med meg fotballkampen i går. Bra at Norge vant. Klem til deg fra meg

      1. Var en liten tur i dag på by misjonens kafe her i byen. Jeg skal ikke handle før på mandagen igjen, brillene mine ligger klare til henting men de må nok vente i to uker til.
        Eiendomsskatten her ligger i fellesutgiftene våres.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg