Ny dag nye muligheter haha sier jeg da.

 

 

 

Det sies at ny dag nye muligheter ja det sies så. Dagen startet med noen blogger å lese og en kopp kaffe, var en tur innom nettbanken før jeg skulle ha vært i butikken men nei da det ble det ikke sånn kan det gå. Da er det bare å ta seg ett knekkebrød og håpe at det kronene som jeg pleier og få inn på mandag kommer, pleier og være inne klokken 02.00 natt til mandag men der var de ikke så da har ikke de blitt overført til meg får ikke ringt og undersøkt hvorfor heller.

 

Så nå skal jeg bare slappe av og se om de kommer, gjør de ikke det så gjør de ikke det får ikke handlet for uka på 3 kroner. Skriver dette bare for å få sinnet mitt ut av systemet ikke noen annen grunn, ikke se på dette som noe annet heller for det ingen grunn til. De kan gjerne kødde med meg men jeg kan ikke kødde med mine kreditorer heller, regninger skulle ha vært betalt i dag også men det kan jeg også glemme.

 

Nå skal jeg se på god morgen Norge og prøve å slappe av.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Håper det syntes det er rart når de pleier å komme inn klokken 02.00 natt til mandag, å ikke har dukket opp enda ja det var veldig greit å få ut litt frustrasjon.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Jeg skrev i morges kommentar men fikk beskjed at e-post adr var feil.Spørs om det går nå. Nyss kommet i fra tannpleier og jammen kosta det meg nesten 1700 kr. Blitt svindyrt jo. Leit at penger ikke var kommet inn, trygda kom sist torsdag men det var vel i fra et annet sted du skulle ha fra. Håper det ordner seg og greit at man får ut frustrasjon. Klem til deg fra meg.

      1. Det var da rart men det gikk nå. Ja det er blitt forferdelig dyrt med tannhelse, så jeg skal holde meg unna det en stund til.
        Ja trygden kom inn på forvaltningskontoen min på torsdag, men de pengene jeg skal ha hver mandag er ikke kommet men de kommer vel i løpet av uka håper jeg da.

        Ja det var greit å få ut litt frustrasjon på morgenen, har fått ut litt til ved å gå en lang tur.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg