Ny dag nye muligheter grip dem med begge hender å mer til.

 

 

 

Ja det er en ny dag å den skal jeg prøve å gjøre det beste ut av, etter mørket kommer en alltid fram til lyset så grip dagen med begge hender å mer til.

 

Det er jo bare å gripe de små mulighetene til litt lys i livet, ja det er en stor gul lampe på himmelen som kalles solen grip da muligheten til å gå seg en tur ut bare for å nyte solen i det minste. Er litt lettere til sinns i dag, selv om det bare er litt så bruk det til alt det er verdt sånn at en ikke faller inn i mørket igjen for da er en solgt.

 

Når man kommer inn i mørket igjen så er det ikke enkelt å komme ut igjen, å jeg som er så mørkredd hva skal en da gjøre når en får angst for angsten og faller da bare dypere og dypere inn i en depresjon. Da er det bare å komme seg opp igjen veit det er vanskelig å bryte den onde sirkelen, men lyset fra solen og frisk luft kan jo hjelpe noen selv meg på de verste dagene. Nei nå får jeg slutte  sutre og bære meg å bare få på meg sko å en varm jakke å komme meg ut en tur, dette var noen av dagens tanker fra meg. Håper ikke jeg skremte noen med disse ordene, tror ikke det for jeg har jo lesere som tåler det meste jeg skriver.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Takk for at du syntes det. Jeg skal snart ut jeg også og da skal jeg ta bilder til bloggen som jeg kan bruke til innlegg senere tror jeg da.

        Jeg håper dagen blir bedre enn den jeg hadde i går.

        Ønsker deg en kjempefin dag videre.

        Klem fra meg til deg.

    1. Bra å komme seg ut i sola.
      Vi ligger utpå havet og fisker nu.
      Sola skinner og stille hav.
      Fått 5 store torker til nå.
      Du får ha en fin lørdag
      Klem fra mæ

      1. Jo da jeg kom meg ut på en kort tur, og har sittet på verandaen i solen og kost meg.

        Koselig å være ute på havet å fiske, fikk dere mye fisk eller etter de fem store torskene. Det ble en stille å rolig lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg