Ny dag nye muligheter, grip dagen.

 

 

 

Det er en vakker men litt kald høstdag, her skinner solen akkurat nå kommer noen skyer over åsen men hva gjør vel det. Jeg fikk svar på mailen til økonomi avdelingen på Egmont, de skulle egentlig ha betalt min faktura den 23.09 men hun som svarte endret den til i dag så da får jeg nok de pengene inn på konto innen i morgen.

 

Nå skal jeg snart ut på tur veit ikke hvor men ut må jeg, for jeg må ut å bevege meg sånn at resten av dagen ikke blir vond for smertene i kroppen murrer hele tiden. Det å gå tur er jo en veldig god medisin for både det fysiske og det psykiske, det har jeg funnet ut for lenge siden så når jeg er ute å går tur så ser jeg på alle de fine fargene rundt meg i naturen.

 

Jeg ønsker dere alle en fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Så bra at det ordna seg med «lønna» di.
      Det hjelper å mase litt innimellom 😁
      Kos deg ute, og ha en flott dag!!

      1. Ja jeg spurte pent jeg da og da ble det ordnet det seg, så jeg kommer til å få dem i morgen.

        Jeg har kost meg veldig ute i dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så flott at du fikk pakke i går med bøker og da blir det fine lesestunder. Hos meg regner og blåser det litt og jeg har vært på diverse butikker. Viktige ting som man må ha. Nyt turen din i dag, klem fra nord.

      1. Ja det var jammen godt at jeg har en haug med bøker, blir mange fine lesestunder i høst og til vinteren med dem.

        Regner det her skinner solen, her var det vindvær i går såpass at trær blåste overende eller store grener knakk.

        Det ble en kjempefin tur i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg