Ny dag er startet her også, trøtt ja skal bare slappe av med tv sporten.

 

 

 

 

Så har jeg fått startet dagen jeg også her blir det mye inn, se på tv sporten det er skiskyting VMs siste løp for jentene. Nå er nok jentene våre slitene så de er glad for at det er siste renn, får håpe det blir en jubeldag for jentene våre.

Etter det rennet som starter 12.30 på NRK 1, jeg veit at jeg skriver mye om sporten men VM er jo gøy. Er ikke så veldig mye mer å se på, å dagen i dag veit jeg blir slitsom etter lite søvn.

 

Skal også planlegge handle lista til i morgen tidlig så jeg blir ferdig med den, så det da bare er å stå opp og gå i butikken å bli ferdig med det er ikke så mye jeg trenger så den blir ikke lang den lista.

 

Det å ta seg en tur ut i dag tror jeg det blir lite av, for her er det hålke å de veit ikke som skal stø rundt omkring her i byen tror jeg må finne sand først. Kan jo hende de må grave etter den, å slik skal det vel ikke være. Har prøvd meg ut med brodder men de greip ikke en dritt, så jeg tror jeg lar det være i dag. Nå ønsker jeg faktisk at våren kommer snart, for snø den ene dagen og regn den andre hvor har det blitt av den gode gammeldagse vinteren det er noe jeg spør meg selv om mange ganger.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Dagen har vært fin den, bodd under dyna på sofaen.

        Håper at de ti cm med is snart er borte, hadde vært deilig med bare veier.

        Klem fra meg til deg.

    1. Er det så glatt så bør man holde seg inne ja..Ikke noe vits å gå ut da!
      Du er flink til å gå allikevel du. Kos deg med kvelden. Skal se litt nyheter jeg nå. Klem fra Fredrikstad.

      1. Ja jeg holdt meg inne i dag, glatt som bare det og de har jo ikke funnet grusen enda de har i allefall ikke strødd enda. Nå ser jeg på nyhetene , så blir det semifinale og finale i farmen.

        Er jo ellers om dagene ute på turer så jeg har ingen dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært ute i dag, skal en tur ut i morgen på morgenen for å handle.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg