Ny dag en ting er litt synd det er at det regner.

 

 

 

En ny dag startet med regn så nå er det nok blank hålke over alt, men hva gjør vel det for med regn så forsvinner vel snøen håper jeg. Nå vil jeg ha vår og lysere tider, men det er vel noe jeg bare drømmer om vi er bare i slutten av februar ja det er 29 februar og det er litt over 3600 personer som kan feire sin fødselsdag på ekte grunnet skuddår i år.

 

Jeg startet dagen med en lett frokost ett knekkebrød med ost på, og ikke minst en kopp kaffe for å få startet dagen med å våkne til litt og det er godt det bare slappe av med frokosten og en glovarm kopp med kaffe.

 

Skal på tur uansett vær for å bevege seg ut i frisk luft er sunt både for kropp og sjel, og få inn nye syns inntrykk og en ting til er at jeg får luftet og sortert tankene som ikke alltid jobber på min side. Her er det bare å ta en ting om gangen først må jeg komme på rett side økonomisk ha en buffer sånn at jeg kommer i rute med regninger, så er det resten som psykolog og en reise som står for tur.

 

I morgen starter en ny måned med blanke ark, da er det bare å sette alle kluter til for og komme meg opp og fram i livet.

 

Nei nå får jeg avslutte her før jeg skriver meg fullstendig ned i søla.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg