Ny blogg så dette er et prøve innlegg.

Ja dette er noe jeg må få litt tid til å jobbe med og finne ut hvordan man får lagt til bilder i innleggene mine, men det kommer vel etter hvert får en jo håpe. Men det kommer seg vel etter hvert nå er jeg ganske grønn for jeg logget meg på for fem minutter siden.

Men nå skal jeg på morgen tur med han lille Elvis, så han får gjort det han skal og jeg får beveget meg ute.

 

Det er et bilde med hvis jeg har klart å gjøre dette riktig, dere og jeg får se om det gikk er ikke så glad i forandringer.

Det går vel bedre etter hvert som jeg kommer inn i alt det nye.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg