Norges kuleste blogg ja nå er det sikkert mange som lurer.

 

 

 

 

Her sitter jeg på morgenen å leser noen blogger det gjør jeg hver morgen, ikke bare på morgenen jeg leser også litt utpå ettermiddagen og kvelden også å i dag er det faktisk to blogger jeg vil sette søkelyset på.

 

Jeg har fulgt disse bloggene lenge og liker de veldig godt og ønsker dem opp og fram, sånn at flere burde lese dem for det fortjener dem virkelig.

 

Da starter jeg med blogg nummer 1 og det er kjærringtanker som vinkler blogger som ligger på topp fem på blogglista på en morsom måte fra hennes ståsted , i dag ligger hun selv på 14 plass men ønsker seg på topp en dag så hjelp meg med å få henne opp og fram.

 

Linken til bloggen hennes finner dere her: https://kjerringtanker.blogg.no/

 

Ta en titt innom da vel så en kan hjelpe henne oppover på topplista, og jeg ønsker å hjelpe henne med det. Hun er en virkelig koselig dame som også tar oss med i hennes liv, å på mange av hennes turer med hunden med tekst og mange kjempe fine bilder.

 

 

Blogg nummer 2: Dette er en blogg jeg bare må ha med meg, for hun er en blogger som tar deg med på turer også med bilder og tekst. Bildene og tekstene er så levende at du faktisk tror at du er med på hennes turer er virkelig en blogg du burde stikke innom, hun skriver også om livet med nedsatt hørsel som kan være veldig vanskelig men hun skriver små fine ting om hvordan det livet kan være. Jeg har fått prøve selv hvordan det er, og det er en blogg jeg må innom og i dag så har hun også laget ett framsnakk innlegg for og om kjærringtanker som jeg også har gjort nå.

 

Linken til bloggen ligger her: https://solliv.blogg.no/

 

Ta en titt innom denne bloggen for det fortjener hun virkelig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Takk ja jeg syntes de både trenger og fortjener heder og ære. For det er to av mine favoritt blogger, har mange blogger jeg leser hver dag deriblant din så jeg skal komme med flere slike innlegg som dette.

        Ønsker deg en riktig fin fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Tusen tusen takk! Herlige du…Dette var et herlig blogginnlegg! Og vi heier frem kjerringa. Vii vil ha henne opp på topp! Et menneske med stort hjerte akkurat som deg. Jeg leser bloggen din vettu, men ikke alltid jeg kommenterer alt! God klem til deg. Du er ei flott dame med omtanke for andre mennesker <3 klem..

      1. Bare hyggelig.

        Ja vi vil heie fram kjærringtanker og hennes blogg, vil ha henne opp på toppen av lista. Ja hun har ett stor hjerte av gull det syntes jeg du har også, derfor ønsker jeg deg oppover på topplista også.

        Jeg leser bloggen din flere ganger om dagen, liker den veldig godt og jeg er så kjempedårlig på å gi tegn på at jeg har vært innom.

        Ja har en omtanke for andre så får en det godt med seg selv, i allefall så blir jeg varm om hjertet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Kjempeklem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg