Nok for i dag, og godnatt.

Reklame | Bobbleroom.

 

 

 

 

Nå er det den tiden på døgnet som man burde si god natt og sov godt, å det er det jeg hadde tenkt til nå. For nå er det sene kvelden så da er det bare å finne senga, knyte sammen beina og krype godt innunder dyna.

 

Så jeg får skjønnhets søvnen min, ja men kan man bli penere av å sove så skal jeg jammen prøve på det.

 

Med disse få ordene så vil jeg ønske dere alle sammen en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

ONLY//Moments New York//Alexandra Nilsson X Bubbleroom

2 kommentarer
    1. Hehe, min mor påsto alltid at skjønnhetssøvnen er den søvnen man får før midnatt. Jeg påstår det er den man får etter klokken 6 på morgenen. 🙂

      1. Ja jeg holder med deg der, for jeg legger meg aldri eller nesten aldri før etter midnatt. Så da får jeg aldri noen søvn før midnatt men mye etter klokken 06.00 på morgenen får jeg mye av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg