Nok en dag har blitt til kveld.

 

 

 

I går så ble det ikke noen blogging på meg, er noen dager som man ikke klarer å finne noe å skrive om. Blir vel kjedelig å bare lese om meg og mitt, så jeg lot det være i går.

 

Har ikke gjort så mye spennende i dag heller jeg har bare vært en tur ned til togstasjonen for å finne ut hvilket tog jeg må ta i morgen, ja sånn at jeg ikke må stresse som en gal for å rekke timen min for jeg skal på sykehuset i morgen å ta mammografi gruer meg litt men det skal jo gå helt fint.

 

Så skal jeg rote litt rundt i Drammen etterpå og se om jeg finner fram til det jeg skal, gjør jeg ikke det så drar jeg hjem til Kongsberg uten å finne det jeg skal som jeg pleier. Jeg må også komme meg tidlig til sykehuset så jeg finner ditt jeg skal der også er ikke så kjent ved det sykehuset, finner nok fram der også får jeg håpe ellers så må jeg spørre noen der også men alt ordner seg.

 

Huff dette blei ett forferdelig rotete innlegg spør du meg, men dere får ta det som det er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Lykke til med mammografi, jeg må og alltid orientere meg og ha alt klart, synes det er kjekt å lese bloggen din, behøver ikke alltid ha noe spesielt å fortelle, ha en fin kveld, er vel farmen I dag? Klem fra meg❤️

      1. Takk for det dette skal nok gå kjempefint.

        Så da kan jeg bare skrive det jeg har gjort på dagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den kommer.

        Ja farmen var i kveld og Kåre ble førstekjempe.

        Klem fra meg til deg.

    2. Greit å være forberedt når man har tider å passe, noe jeg liker å være selv. Pleier mange ganger å ta bilen for å finne ut hvor jeg skal kjøre og hvor jeg kan parkere. Ha en fortsatt fin kveld 😊

      1. Ja jeg må være forberedt for å finne fram i tide slik er jeg også å så liker jeg å komme i god tid, for stress det er noe jeg ikke liker sånn er det bare. Jeg må jo ta toget for jeg kjører ikke bil og da må jeg bare vite hvor jeg skal gå, sånn at jeg kommer i tide.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takker for det det gikk jo høvelig bra dette også da, fikk ikke sove i natt for jeg grudde meg slik.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg