Nok en dag er snart over, fikk mail fra egmont i dag.

 

 

 

 

Ja nok en dag har gått over til kveld, i dag har jeg vært oppe hos venninnen min og skravlet og drakk kaffe. Var også oppe på butikken og handlet for henne, er så koselig  å føle at jeg er til nytte for noen for det er en vond følelse og gå rundt å føle at en ikke er til nytte i livet. Det er noe jeg veit jeg må jobbe med men det er ikke enkelt, det er ingen lett oppgave jeg har lagt på meg selv alene men jeg skal klare det.

 

 

Jeg fikk en E-post fra egmont i dag.

 

 

Jeg hadde tjent litt over 80 kroner forrige måned, men jeg traff ikke 500 kroner men det har jeg gjort nå så i begynnelsen av neste måned så får jeg en ny med faktura grunnlag. Blir jo spennende og se hvor mye over fem hundre jeg kommer, det blir jo penger ekstra som skal på sparing ja jeg skal faktisk ikke bruke dem så skal jeg se hvor mye det blir i løpet av ett år. Jeg har en sparekonto som heter blogg inntekter som de skal inn på, så skal jeg se hvor mye det blir i løpet av ett år.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg