Noen som tror at når en er trygdet så er man pensjonist.

 

 

 

Jeg er da ikke så gammel at jeg har blitt pensjonist tror jeg da, ble født her på Kongsberg sykehus den 3 desember i 1969 så jeg blir da etter mine beregninger 51 år i desember.

 

Jeg er nok ikke pensjonist jeg er uføre trygdet det er vel to forskjellige ting etter min mening, så jeg går ikke på noe pensjonist treff for å finne meg noen kjæreste der så nøden er jeg ikke på å ha en mann i mitt liv da er jeg heller uten spør du meg.

 

Da er det sakt jeg har det bra uten noen i mitt liv, jeg blir heller ensom da med andre ord er noe ung for å gå rundt på pensjonist treff den tiden kommer tidsnok den at jeg må gå ditt eller kanskje ikke.

 

Håper jeg fikk klarnet litt opp i alders problemet her, skjønner at det ikke er så lett og se utfra bilder av meg å beregne alder på en person.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Folk tenker og tror så mye rart! La det gå inn det øret og ut det andre øret!
      God kveld til deg…Snart leggetid her nå! Klem og God Natt..

      1. Ja de får bare tro så mye de vil ville bare klare opp i det. Jeg lar det gå inn og ut av det samme øret jeg.
        God kveld til deg og, senga får vente en stund til her.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Folk tror det de vil allikevel.
      Jeg er pensjonist men går ikke på pensjonist treff. Bodd alene i mang mange år og trives bedre og bedre med dette.
      Føler meg ikke ensom.
      Ha en god natt.

      1. De får tro hva de vil jeg ville bare skrive en oppklaring på det at jeg er uføre trygdet og ikke noe mer enn det.
        Jeg har bodd alene i 12 år nå og trives med det, men noen ganger så kommer den ensomhets følelsen uansett for min del.

        Ønsker deg en riktig god natt og sov godt.

    3. Som sagt, beklager at jeg brukte feil ord. Det er virkelig ikke meningen, og jeg får vondt i meg. Jeg har kun godt i tankene, det er det lille fattige jeg kan si. Jeg tusler stille ut herfra og finner meg andre steder å lese.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg