Noen mener at jeg er totalt idiot bare for at jeg har mine favoritter i bloggverdenen, som et eksempel AnneBritt.

 

 

 

 

Ja det er faktisk noen som mener at jeg er en hjernedød idiot bare for at jeg har mine favoritter i bloggverdenen, og dem tror at de er Norges største bloggpoliti og de henger seg opp i hva folk legger ut om det er bilder av barna som det ser ut som de hadde det moro med den aktiviteten de gjorde.

 

Jeg syntes det var koselig og lese bloggen til for eksempel Anne Britt, men så fikk hun så mye hatefulle og rett og slett mange ondskapsfulle kommentarer så hun la ned bloggen sin, jeg har nå lest hele boken hennes og det var rett og slett skremmende hva folk får seg til og skrive om andre mennesker hun har faktisk følelser hun også og bloggen var hennes levebrød.

 

Jeg er glad at jeg ikke er og aldri kommer til og bli noen toppblogger, jeg lever av min uføretrygd og ikke bloggen jeg har ikke noen sponsor eller nok lesere så det er ikke min jobb og jeg trives med min lille fine blogg som jeg har som ikke sier imot når jeg skriver mine innerste tanker både på godt og vondt.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Folk velger selv hvilke blogger de vil lese og hvem de er fan av. Vi er da forskjellige. Var vi ikke det, var det trist, gitt. 😁
      Jeg er ikke fan av de store bloggerne, men rakker ikke ned på dem. Når jeg ikke har lest bloggene, bør jeg da virkelig holde munn og ikke ha noen mening om menneskene bak bloggene. Såpass respekt bør folk ha for hverandre.

      Ha en fin kveld!

      1. Jeg fulgte henne og syntes den var fin og inspirerende, men hun ble hengt ut på det groveste og det syntes jeg var veldig synd.

        Ja alle har jo sine meninger men de burde jo la et menneske få være i fred ja man burde respektere hverandre som du sier.

        Ønsker deg en kjempe god kveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. Du har dine meninger om Anne Brith, og det må andre respektere, og hvis de er uenige får de la være å rakke ned på deg pga det!

      Det er dine meninger, og dine meninger er rett for deg!

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Jeg veit jeg har mine meninger om Anne Brith men det er det vist noen som har veldig vondt for å la meg ha.

        Ønsker deg og dine en fin søndagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg