Noen ganger så går dagene veldig fort, men denne uka var det mitt tids perspektiv som gikk for fort.

 

 

 

Jeg våknet opp i dag og var sikker på at det var søndag og ikke lørdag, jeg oppdaget det ikke før jeg skulle inn på telefonen for der sto det lørdag 24.02. Ja ja så var jeg da ferdig med handlelista til mandagens ukehandel ferdig skrevet i dag, da tenkte jeg med meg selv alt som er ferdig i dag trenger jeg ikke gjøre i morgen haha.

 

Har vært på en lengre tur i dag i det fine været, fant noen tomflasker noe som er helt greit de skal samles sånn at det blir litt flere i løpet av ei uke. Jo mer blir det på sparing ja jeg har nå muligheten til litt sparing, etter at jeg sluttet å røyke så er det litt som kan gå på men ikke all verden nå helt i starten. Når jeg kommer på pluss siden for nå som alt er blitt så mye dyrere ellers i samfunnet som mat og alt annet som har økt i pris, er ikke bare å sette av all verden men slik er det med alle nå håper priser blir litt lavere men det skjer ikke dette året. De som styrer mener jo at de skal kunne se at det skal bli bedre og at det skal bli vanlig folks tur, tror ikke jeg noe på men vi får vente og se og om at de som styrer tar til vettet noe jeg fortsatt ikke har troen på.

 

Er mye fin håndball denne helgen, er gutta sine semifinaler i cupen på tv 2 sport 2.

 

Lag dere en fortsatt fin dag videre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg