Noe rart hadde skjedd når jeg kom hjem i ettermiddag.

 

 

 

Da jeg gikk på formiddagen i dag så var det slik at de 20 øverste på lista her inne fikk vist sine innlegg øverst på forsiden, da jeg kom inn igjen i ettermiddag så var de ikke der oppe lenger det var en annonse der de innleggene ble vist på morgenen i dag. Så de har gjort endringer på forsiden igjen, er ikke det at det er så nøye men hvorfor lurer jeg på da. Ja plattformen får jo inntekter av disse annonse så da er vel det slik det skal være framover, vi som bloggere får jo ikke noen form for beskjed når de gjør endringer lenger.

 

Jeg kommer til å fortsette som jeg gjør og stå på, så det blir høyere inntekt på både meg og på plattformen sånn blir det og kommer det alltid til å være. For jeg elsker bloggen min og dere som følger meg på bloggen, er ikke glad i endringer men man blir vel vant til det som har kommet nå også.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg