Noe dere ikke viste om meg. Dag 8.

 

 

 

I dag skal jeg ta for meg ett spørsmål som kom fra ei av mine lesere, og det var hvor mye har du klart å samle sammen tomflasker i penger på en gang.

 

Der er svaret enkelt i går kveld på en halv time så samlet jeg i sammen tomflasker til tilsammen 599 kroner, det er to ukes budsjett til mat for meg så det er mye for en familie så er vel dette dagsbudsjettet for hele familien. Men hvor mye det blir til sammen under hele jazzen det vites ikke, håper på like gode dager for min del når tomflasker gjelder det med totalen får jeg ta når mandagen kommer for da er alt pantet og avgjort er det som gjelder.

 

Har dere noen gang pantet og for hvor mye på en gang?

 

 

Lag deg en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Gratulerer med tomflaske fangsten så langt. Håper du får like mye på disse 2 dagene som er igjen.Masse lykke til.Godt med litt ekstra med peng .Ha en fin dag Aud Marit.

      1. Jo tusen takk, i dag ble det 300 kroner til så er det morgendagen igjen med storfangst når det gjelder tomflasker. Jeg samler hver dag men ikke de mengdene for det er ikke så mye ellers.

        Ekstra penger blir det ut av en slik festival så for meg er det bare å henge i stroppen.

        Dagen har vært kjempefin den fint vær og sol mange ute og fester da men det går kjempefin,

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Åhhh så flott å høre Aud Marit 🙂 Jeg håper du finner minst like mange flasker i dag, og i morgen, og på søndag 🙂 Kanskje du da klarer å spare opp nok penger til pass, slik at du kan komme deg ut på en reise til høsten/vinteren 😉

      1. Ja det skal gå fint å spare opp til pass, det er heller lang ventetid på disse passene fra jeg har vært og søkt og tatt bilde til passet er i postkassa kan det ta tre til åtte uker jeg skal ta bilde til passet den andre november.

        Tur blir det til vinteren for det er lang venting på disse passene.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Det er bare moro når det kommer opp i slike summer, i dag ble det 300 kroner enda det var mange ute og festet men så var jeg ikke alene om og samle opp igjen disse boksene og flaskene.

        Vi var jo ti stykker som føyk rundt, jeg tok meg tid til å prate med folk så det ble ikke like mye i dag.

        Ønsker deg og dine en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Det var flott at du fant mange flasker og fikk en fin sum. Det lille av panteflasker her i huset går til en klasse som samler og sparer til klassetur. Drikker ikke brus, men hender jeg kjøper en flaske vann. Ha en fin helg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er jammen moro når det blir så mye ut av det, drikker veldig lite brus selv for det spiser så mye av budsjettet så det er noe jeg unner meg en sjelden gang gjør som deg eller kjøper litt vann med kullsyre når det er på billigsalg.

        Fint å samle opp litt til barnebarnets skoletur.

        Ønsker deg en kjempefin helg og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg