Noe dere ikke viste om meg. Dag 5

 

 

 

I dag skal jeg fortelle hva jeg gjorde med melketennene etter tannfelling, det første jeg gjorde var å legge den på en skål ved siden av senga mi. Da jeg våknet om morgenen så lå det 2 kroner på skåla og i bokhylla mi sto det en liten flaske med vodka med en tann nedi, så da forsto jeg jo at de pengene var fra mamma og pappa for den lille flaska husker jeg fra barskapet i stua. Ja men det sa de ikke var riktig jeg var ett barn på fem år men jeg var da ikke dum sa jeg, da innrømte de at det var dem som hadde gjort det og lagt tanna nedi den flasken og det gjorde de hver gang jeg mistet en tann til. Nå husker jeg ikke helt hvor den flasken er men den er en eller annen eske nede i boden, skal se om jeg finner den etter hvert så jeg kan ta ett bilde av den for to år siden så var alle tennene som de var da jeg mistet dem.

 

Da kommer mitt spørsmål til dere når mistet du din første melketann (alder)?

Og hva gjorde du med den ?

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg