Noe dere ikke viste om meg. Dag 12.

 

 

I dag skal jeg ta for meg hvorfor jeg er redd for lyn og torden, det var en gang da jeg var liten og vi var her på Kongsberg på besøk hos mormor og morfar onkler og tante. Å det en ettermiddag kom ett forrykende uvær med regn og lyn/torden å jeg hadde jo aldri opplevd ett slikt vær for det var ikke så mye av det oppe i Vardø der jeg bodde på den tiden, og da så jeg at lynet slo ned i ett hus i Veungsdalen der mormor og morfar bodde og jeg ble veldig redd for det smalt veldig å så begynte huset og brenne huff det var skummelt for ei lita jente som var alene sammen med ei som var dritredd slikt vær som gikk rundt og ropte å herre gud hver gang det lynte og tordnet.

 

Jeg ble livredd og syntes ikke det er noe greit nå heller, jeg skal være ærlig med dere jeg er drit redd til dags dato og slikt vær er det meldt over Østlandet i morgen huff sier jeg bare.

 

Hva syntes dere om slikt vær og hva er deres skumleste opplevelse med det?

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg er fryktelig redd i tordenvær. Kan ikke huske annet enn at jeg har vært det. Det ble ikke noe bedre av at et søskenbarn og jeg sto i vinduet, plutselig lynte det og smalt noe fryktelig. Det sto ned i et hus nedenfor oss. Heldigvis ble det ikke noe brann, med flammene hadde stått ut av en kontakt på et soverom der og ledningene hadde løstnet fra veggen, det var nære på det ble brann der også.

      1. Ja det er skremmende når slikt skjer. Jeg har jo også opplevd kulelyn som gikk igjennom taket der vi bodde før og traff senga til bror min og ut og ned i kjelleren og der gikk det ned i sluket i vaskekjelleren, godt ikke bror min lå i senga si for det kunne ha gått alvorlig galt.

        Jeg er livredd slikt vær.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg