Nettet nede er bare trøbbel, og ferdigskrevet handleliste.

 

 

 

 

Da nettet er nede så er det ensbetydende at jeg ikke fikk sett på tv eller blogget i går og fram til en halv time tid siden sånn ca, fikk ikke jobbet med det jeg vil på nettet ikke fikk jeg lest nyheter heller for jeg hadde ikke nett på telefonen heller for der var og er jeg tom på kontant kortet. Nå har Telia fått ordnet det igjen, får bare håpe det er lenge til neste gang med trøbbel hos dem men slik er det jo med denne teknologien den faller jo ut en gang i bland sånn er det bare.

 

Ble jo en fin tur på morgenen for min del, gikk ned til byen og fant en del tomgods som kommer godt med. Så oppdaget jeg at tre av fire bruer her i byen var stengt for biltrafikk, de to nede i selve byen ny brua og mynt brua var stengt etter ett bil uhell i går https://www.laagendalsposten.no/lastebil-krasjet-i-nybrua-store-koer-i-sentrum/s/5-64-1375590

Den tredje som er gamle brua den forstår jeg ikke, men de har vel sine grunner ikke veit jeg.

 

Så er det mandag i morgen så i dag så har jeg skrevet den berømte handlelisten min, den er renskrevet med priser og alt så jeg klarer meg under budsjettet sånn ca sånn er det bare for man veit jo ikke om prisene har økt på en uke.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk unna og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Ha en fin dag,her blir det frisørtime,har kommet bittelitt snø her,så er fint og lyst,kjekt du fant litt tomgods,blir det en kafetur snart?klem fra meg

      1. Dagen ble som den ble for min del, håper du fikk en kjempefin dag her har det også kommet snø og fyrs så kaldt det er -19 og snøvær. Ja jeg fant en del av tomme bokser og flasker, blir ingen kafetur på meg på en stund.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg