Neida tror du han ville ha lysestaken og vasen min.

 

 

 

Nei da det var vist ikke noe verdi i en lysestake fra Eik tinn 289 H som er fra 1950 og er vintage jeg hadde tenkt og selge det sammen med en liten blomstervase også i tinn, men neida i hans øyne var det ikke noe verdi i dem.

 

Så nå går jeg en vanskelig uke i møte uten ei krone men det er det ingen som kan hjelpe meg med uansett, jeg får bare klare meg med det jeg har å det er ikke mye i skapene mine men det går vel for det må det.

 

Så jeg gruer meg til resten av denne uken å så er det kristihimmelfartsdag på torsdag også, godt at det er bare meg som skal spise av den lille maten jeg har. Max ett knekkebrød om dagen, så takk gud for at jeg ikke har flere munner og mette.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hvorfor er du blakk allerede når vi nettopp fikk uføretrygden inn på konto , faktisk før 17.mai-helgen? Den gikk inn torsdag 14. mai. Det er jo bare 19. mai nå..

      1. Jeg har forvaltning og får inn en liten sum hver 14 dag så jeg får ikke før på mandag igjen. Jeg veit at dere fikk trygda deres den 14 mai mandagen før den dagen fikk jeg 1900 kroner sånn er det med den saken, har jo noen regninger som jeg må ut med selv også som ikke går innunder forvaltningen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg