Nei skal jeg ta til vettet tro, natten er kommet snikende på meg.

 

 

 

Nei nå er det vel på tide å ta til vettet å gå til sengs, for nå er jeg sliten men også trøtt men er jeg trøtt nok. Nå skal jeg snart komme meg i sengen å se om jeg får meg noen timer på øyet, men smertene er så store at det har jeg ikke helt troa på at det blir så mye av søvnen med andre ord.

 

Er jo lov å håpe men om man har troa er jo noe annet, får ta meg to paracet og se om det kan hjelpe slik at jeg kan sovne. For når jeg først har sovnet så sover jeg godt, det hadde vært godt nå så det skal jeg prøve.

Jeg skriver ikke dette for å syte og klage dette er realitetene for min del i kveld, så du som leser dette får ta det som det er eller la det være.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja jeg sovnet bjørn og sov til for en halvtime siden. Det var jammen godt for nå er jeg faktisk glad, det hadde jeg ikke trodd jeg skulle være.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Godt at du fikk sove i natt. Pleier selv å slite, og da må jeg enten tå noe som er sterkere enn Paracet. Men i natt sov nå jeg veldig godt. Skulle på butikken i går men droppet det. Tar den senere i dag. Solen skinner og himmelen er blå, og snøen har tint unna. Blir flott å sitte ved bålpanna og ordne seg middag i dag.

      Prøvde å kommentere hos Solliv men det gikk ikke. Samme greia som pleier å skje hos deg også. Håper det går greit her nå. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempegodt å få sove, jeg hadde ikke noe annet å ta for å få sove og få vekk smerten. Det jeg fikk prøve var bare ett prøve prosjekt, fikk ikke ny resept når jeg spurte om det så nå er jeg tilbake til det vanlige å det er paracet.

        Så hyggelig å høre at dere har fått fint vær så du må kose deg ved bålpanna, det er jo bare å handle seg ferdig for helgen i dag så kan man kose seg resten av dagen.

        Ja det er litt trøbbel å kommentere rundt om om dagen nå, håper det ordner seg etter hvert for det er kjedelig når det er slik.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg