Nei skal jeg snart tøffe inn til senga å håpe.

 

 

 

 

Nå når de mørke skyene truer greit med regn men ikke torden i kveld/natt før jeg har sovnet, for hvis jeg har sovnet så hører jeg det ikke sånn som når jeg er våken. Og det er på grunn av at jeg tar ut høreapparatene om natten, da er det mye som skal til for å vekke meg så da må det være rett over her å det får jeg ikke håpe skjer for det er ille og da blir jeg i allefall redd.

 

Nei nå får jeg finne senga og krype godt innunder lakenet for det er for varmt med dyne, så den får hvile en stund til det blir så kaldt så jeg må bruke den igjen. Trøtt ja jeg kan vel si det sånn men jeg har jo vært mye ute i frisk luft i dag, varmen sliter meg nesten helt ut skal ikke klage på varmen for vinteren kommer fort nok som det er.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle både her i landet og ellers i verden en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg