Nei skal en snart kreke seg ut en tur?

 

 

 

Nei skal en snart finne på å gå ut en tur sånn at en kommer på andre tanker eller skal en la det være, er ikke helt sikker på hva jeg vil sitte ute på verandaen eller gå en lengre tur. Har allerede sittet ute og slikket sol i flere timer, men jeg burde vel ha gått meg en tur også ikke bare sitte å late meg i sol veggen.

 

Veit ikke hva jeg vil med denne dagen i dag, er i ett slikt humør at jeg veit ikke hva jeg vil. Sånn er det vel noen dager for alle ikke sant, det er bare det at her i huset så blir det alt for mange slike dager. Så det er vel bare å brekke seg ut av stolen å hoppe i skoene og få på seg en tynn jakke og komme seg ut en tur. Er bare det at jeg veit ikke hvor jeg skal gå, men turen blir den vegen jeg bestemmer meg for å gå.

 

Blir det en tur så kan det jo også hende at jeg skriver ett innlegg under den turen også, de som følger med får se om det skjer. Hadde jo vært fint å vise dere at jeg faktisk er ute også ikke bare at jeg skriver om det, så jeg tror det blir en fin tur uansett så bare følg med blir ingen video som enkelte gjør det blir bilder og tekst. Men det blir skrevet på mobilen så det kommer ikke til å bli mye tekst.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Det skal du da få ligger ett ute nå innlegg om en av min tur i dag, ble ikke så lang men det er da en start å da blir det slik.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg