Nei skal en snart kalle en dag for en dag, å si god natt.

 

 

 

 

Ja hurra nå er denne dagen snart over, så nå er det vel bare å finne senga. Kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna å få noen timer på øye, det trenger både hodet og skrotten. Er Trøtt som bare det, er kanskje ikke alene om det, trives best i senga når jeg kan lese litt før jeg sovner men jeg tror at i kveld blir det dårlig med lesing. Grunnen til det er at jeg er så sliten i øynene å hodet at alt går i surr, å da må jeg lese alt om igjen og om igjen så da er det bedre å la det være.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg