Nei skal en komme seg ut en tur?

 

 

 

 

Ja skal en komme seg ut for å gå en tur i regnet, er ikke mye som tyder på at det er snart midten av desember i morgen. Det er faktisk ti dager til julaften men ut fra været så skulle en tru at det er høsten, men nei det er vinter men hvor er snøen. Den kan jo komme så vi får hvit jul, men det trengs ikke for da blir det bare hålke overalt. Så jeg skal ut uansett for det hadde ikke blitt noen god ettermiddag og kveld, for blir jeg sittende inne hele dagen så kommer smertene tilbake å det orker jeg ikke nå. Ensomheten er ett kapitel for seg selv, men den blir jo litt bedre hvis en kommer seg ut å får i det minste sett andre mennesker om annet.

 

Er jo mye en kan gjøre med det ensomheten, det er vist bare meg det går på så da får en sette det som ett nyttårsmål. Å gå litt i meg selv å gå litt aktivt inn for å få noe å gjøre blant litt mer folk enn bare meg selv, er ikke så enkelt i disse korona tider men enkelte ting kan en jo gjøre veit ikke enda. Og så kommer jo vaksinen snart så da blir det enklere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper at vaksinen kan gjøre det litt tryggere for oss, men det er jo voldsomt til hamstring av den i rike land. Ikke bra med hamstring.
      Lite snø her hos meg også, vi skulle få litt men hvor mye gjenstår det å se. Jeg har lagt brettet med troika i kjøleskapet, enkel og grei jobb. I morgen ettermiddag smelte sjokolade litt delfiafett og blande sammen. Skjære bitene med pizzahjul og dyppe de i sjokolade. Så i kjøleskap. Bakepapir på fatet. Da er det helt perfekt.

      Mannen lager middag, grønnsaker, potet, peppersaus og kylling. Enkelt og godt. Du får hive deg til og være med som frivillig i Bymisjonen, der treffer man mange likesinnede vil jeg tro. Finnes sikkert noe men kan jo vel være at korona stopper det meste av hva man kan.

      Ikke kjekt med smerter i kroppen, og når det er regn og atter regn merker man det godt på kroppen. Får håpe det blir bedre vær på dine kanter. Ha en fin ettermiddag og kveld.

      1. Ja det håper jeg også, leste det at de rike landene hamstrer og bestiller mer enn de trenger lurer på hvorfor. Ja det er vel slik at meg først og meg etterpå å er det noe igjen så er det til meg mentalitet i de rike landene.
        Det er jo litt her også men så fort det kommer litt snø så begynner det å regne, å ut av det så blir det bare glatt og ufyselig føre for oss gående og ikke minst kjørende.

        Du står jammen på med jule godteriet. Ja bymisjonen har jo forskjellige tilbud det har også både fontenehuset og kommunen, der må en vente til etter jul i alle fall veit ikke om det er åpent etter jul men nå så er det ikke det.

        Det må være godt å ha en mann som lager middagen, flink han også har ikke vært så heldig med dem mennene jeg har vært borti de gadd ikke lage noe mat.

        Nei det med smerter i kroppen er ikke noe godt, her snør og regner det om hverandre så det blir ikke noe bedre av det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Veldig bra at du kommer deg ut. Godt med frisk luft og se andre folk.
      Sover kanskje bedre da også.
      Her har vi høst vær.Ikke noe nedbør.Grønne plener.
      Ha en fin kveld
      Klem fra mæ

      1. Ja det ble en lang å fin tur, deilig å se litt folk ja så får en sove så mye bedre til natten.

        Nå snør det for brøyten går, men det regner jo en halvtime etterpå. Nå snør det vist igjen for der kom brøyten igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg