Nei nå orker jeg ikke mer.

 

 

 

Folkens ingen fare jeg er trøtt og sliten så nå skal jeg snart finne senga, det var det jeg mente med at jeg ikke orket mer. Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype under dyna og ta en titt på baksiden av øyenlokkene å se om man får noen timers søvn, har vel fortjent det nå selv om jeg faktisk ikke har gjort noen ting i dag.

 

Får håpe at vi får fint vær i morgen så jeg kan ta meg en tur ut og kanskje gå på kafe, for er det fint vær så kan en sitte ute på utekafe og se på folk som fyker rundt omkring.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Hva mener du, bloggen din er en av de jeg må innom. Den er så fin å lese og du er veldig inspirerende, var bare veldig trøtt når jeg skrev dette innlegget. Men i dag/natt så er vist søvn helt fremmed.

        Lykke til i Oslo skal se på god morgen Norge når du og din mor skal være med var det på tirsdag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg