Nei nå orker jeg ikke mer for i dag kjære.

 

 

Ja nå er det nok mange som tror at jeg har fått meg en kjæreste, men det har jeg faktisk ikke men min kjære er faktisk bloggen min for den er der bestandig når jeg trenger den. Det er ikke mange menn som tar meg imot når jeg faller men det gjør bloggen min, den tar imot alt jeg har å si og det er kjempe godt for jeg har ikke så veldig mange i det virkelige livet som gjør det.

 

Nå burde jeg snart å komme til poenget, å det er at jeg faktisk er så trøtt at jeg holder på å sovne for annen hvert ord jeg skriver. Der ble det igjen en lang pause i skrivingen igjen, for hu mor sovnet nesten igjen.

 

Her blåser og hagler ute så jeg er glad jeg ikke må ut på tur før jeg skal legge meg, selv om at jeg savner det å ha en hund men når det er slikt vær så er jeg faktisk veldig glad for å slippe å gå ut.

 

 

Nei nå er det på tide å krabbe til sengs å se om jeg kan få noen timer med søvn i natt, har vært litt sånn av og på i noen dager nå men de timene jeg ikke får sove om natten kan jeg ta dagen til hjelp for å sove.

 

Jeg forsømmer jo ingen om jeg kryper oppi sofaen og sover litt, å så er det så kjempe godt å bare slappe av på dagen også.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Veldig klokt av deg å finne en skybert , en usynlig venn. I dette blogguniverset er det mange bloggere som klager og syter og noen til og med skryter, Men vit en ting, du er den ærligste 🙂

      1. Ja jeg har funnet meg en usynlig venn i bloggen min, gidder ikke verken å klage og syte aller minst å skryte på meg noe jeg ikke har gjort eller har. Her er det rett på sak å si det som det er, være ærlig på alle måter jeg skriver om det som skjer i mitt liv både på godt og vondt ikke noe mer eller noe mindre.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg var så trøtt i går som våknet 05 på morgenen og fikk ikke sove mer. Sovnet på sofa sov i en time, og sovet gjennom natta.
      Ufyselig vær gjennom hele påska, men i dag er det opphold. Skal ut å måke snø, fra terrassen. Det får bli trim og frisk luft i ett.

      Ja, godt å ha en usynlig venn. Bloggen er nok godt å ha i disse tider. I morgen er det hverdag igjen. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg sovnet da du våknet så det ble ikke mer enn fire timers søvn på meg.
        Vi har hatt fint vær i påsken her på Kongsberg, de siste dagene har det blåst kaldt i dag kommer det litt hvitt men det er så lite at det smelter når det treffer bakken.

        Ja det er mye trim i det å måke snø.

        Bloggen har vært kjempe god å ha i disse tider.

        Ja hurra i morgen er det hverdag igjen deilig.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg