Nei nå får jeg takk av for i kveld.

Reklame | Outnorth

 

 

 

Dagen er nå over så nå skal jeg snart finne senga, etter mye frisk luft så blir man utrolig trøtt ikke på en dårlig måte faktisk på en god måte. Ja litt sånn utmattet sliten å trøtt, da er det bare å gå å legge seg å la øynene gli sakte med en sikkert igjen kanskje allerede før du møter puta.

Sånn at man er full av energi når en står opp i morgen utpå dagen, for jeg forsømmer ingen om jeg sover lenge så her er det ingen alarm på for at jeg skal stå opp tidlig for det trenger jeg ikke lenger.

 

Så med disse ordene ønsker jeg deg en riktig god natt å sov godt.

 

Har lagt ved en klikk, klikk som gir ca 1 krone pr klikk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Mountain Works Women’s Cocoon Down Coat Dame dunjakker varmefôrede Grønn XS//Bjørn Dæhlie Half Zip Comfy Women Dame mellomlag trøyer Grå S//Dale of Norway Vail Unisex Sweater Unisex langermede trøyer Blå S

2 kommentarer
    1. Et lite tips..🙈at du bytter ut «man, og en» med Jeg..🤗Er jo deg selv du skriver om..☺️Samt når du legger ut disse «klikk, klikk».. Reklamer for noe du faktisk står innenfor..Stadig fra proteinfabrikken etc..Du er flink til å gå tur er ikke det…🤗😊Men reklamen du legger ut bør jo være litt relevant da Aud-Marit😊Er ikke der penga ligger..Da får du heller dra igang en spleis igjen👌🤗🥰Det er mange som bryr seg om deg Aud-Marit, du trenger ikke disse klikk, klikk, «ikke klikk på meg»🤗Håper du ikke blir fornærmet, for det er ikke vondt ment!
      Nattinatt,» klem fra meg til deg»Alle gode tanker❤️

      1. Ja jeg skriver om meg og mitt liv pluss litt til, ting som opptar meg reklamen jeg legger ut gir en del penger i løpet av måneden ca 1000 til 1500 kroner det er mye det for meg.

        Nei jeg drar ikke igang en spleis en gang til for jeg fikk så mye pes for den siste som jeg dro i gang så det vil jeg ikke.

        Nei da du fornærmet meg ikke, men slike klikk, klikk kommer det for det er der pengene ligger.

        Ønsker deg en god dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg