Nei nå er det vel på tide å slå av tv`n , si god natt eller hur.

 

 

 

 

Nå er det blitt natt å det er vel på tide å slå av fjernsynet har sittet å sett på julefilmer på tv fem, å med det så har jeg glemt både tid og sted bare drømt meg bort. Å fått enda mer julestemning med det, i år skal jeg lage min egen jul men noen tradisjoner må jeg ha med meg å det er Donald og vennene hans på julaften.

 

Men nå er vel tiden inne for og dra seg over gulvet og inn på soverommet, er nå faktisk så trøtt at jeg ikke klarer å holde øynene oppe lenger så jeg må stoppe dette innlegget slik at jeg kan krype langt inn under dyna. Nei nå må jeg bare slå av fjernsynet for nå begynte det enda en ny julefilm, for ellers blir jeg vel sittende enda lenger å det sier jeg nei takk til.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Dette ble nok ett veldig rotete innlegg men det får dere bare holde ut med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Koselig å se julefilmer. Vi har sett på mange og jeg kan si at for første gang har mannen sett på det. Han som bare rista på hodet når døtrene og jeg satt klistra foran skjermen å snufsa. Tror til og med at han er blitt bløt. hehe.

      Holdt på i hele formiddagen i går og laget deig til kakemenn og pepperkaker. Skal spise frokost nå, og så litt kaffe. Skal kjevle kakemennene så tar mannen pepperkakene i ettermiddag. Når vi er ferdige utpå ettermiddagen skal vi gå en tur røre litt på oss og få frisk luft. Nyt lørdagen. Klem fra meg til deg.

      1. Jeg sitter å ser på en julefilm på tv3 nå, da kommer jeg i god julestemning å det er bra i disse dager. Å ja jeg har kommet i god julestemning men trenger påfyll innimellom, da er det bare å fylle på da.

        Jeg skal kjøpe julekakene mine fra bymisjonen sin kaffe, de har sykt gode julekaker de hjelper meg og jeg hjelper dem.

        Jeg skal også ut å gå meg en tur, trenger litt frisk luft å det gjør vi alle i mellom slagene.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag å kos dere med kake baking.

        Klem til deg fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg