Nei nå er det snart på tide med å finne senga og med det så håper jeg på noen timers søvn.

 

Ja nå er det snart på tide å finne senga her i gården, og med det så ønsker jeg noen timers søvn helst en hel natt. Har i rundt en uke med bare en time eller to på øyet hver natt, å det er alt for lite for man har jo gått rundt som en sombie og ikke hatt det noe bra. Men dagen i dag har vært veldig fin og god, håper bare at morgendagen blir like bra som i dag.

 

Nå skal jeg snart kneble beinhaugen å ta en liten titt på baksiden av øyenlokkene mine, for nå er jeg så trøtt og sliten at det tar så lang tid å skrive ferdig dette innlegget.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg