Nei nå er det på tide med et stevnemøte, ja med senga.

 

 

 

Så var nok en dag over å man må møte morgendagen frisk og opplagt, da trenger man en god og lang nattesøvn. Det blir det nok ikke noe problem med det, er trøtt som ei strømpe sånn er det med den saken. Gleder meg til i morgen selv om det er helg å til og med helligdag det er jo andre juledag, men det er jo det jeg har sakt at det skal ikke sette en stopper for meg det er jo bare å nyte hver ny dag. Slik skal mitt nye liv bli være glad for hver dag selv om det er helg og helligdag eller en hverdag, man burde jo bare være glad at en klarer å stå opp å kle på seg selv for egen maskin.

 

Så nå skal jeg ha stevnemøte med senga for å klare å gripe dagen, å få noen timer på øyet så man våkner frisk å opplagt.

Så med disse ordene vil jeg ønske dere alle en riktig god natt, å ikke ta med deg noen bekymringer når du går å legger deg for da blir det dårlig med søvn for det har jeg opplevd mer enn en gang.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.Håper du har sovet. Sliter selv med smerter, men e nu vant med det.
      Er på besøk hos søster og familie nu.
      Rolige dager heldigvis.
      Du får ha en fin dag.
      Ser du er på 16 plass i dag.Gratulerer.
      Klem

      1. Jeg har sovet veldig godt i natt. Tok mine smertelindrende medisiner, smertene er man jo vant til.

        Det høres koselig ut å besøke søster med familie.

        Godt med noen rolige dager nå. Jeg har hatt en fin dag til nå, vært ute på tur i vinterværet her snør det godt.

        Ja hipp hurra jeg er på 16 plass i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg