Nei nå er det på tide å ta kvelden for nå er jeg trøtt.

 

 

 

Etter en lang dag ut så er jeg blitt veldig godt sliten og nå slo trøttheten inn, jeg håper bare jeg får sove med alle disse tankene om meg selv og alt annet som kverner rundt i en hvileløs strøm oppe i hodet mitt. Men jeg skal ikke skrive så mye om nå, men jeg føler meg ikke så veldig stor om dagen men så har jeg heller aldri vært så veldig stor i alle fall ikke tankene om meg selv.

 

Men nå skal jeg gå over stue gulvet og inn på soverommet det er hele ti skritt så er jeg i senga, haha har ikke store leiligheten så det går jo helt greit men så trenger jeg ikke noe større enn det heller jeg er jo bare en som skal ha plass da.

 

Nå takker jeg for meg for i dag og ønsker dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg