Nei nå er det på tide å legge seg på lading.

 

 

 

Etter en lang dag som startet klokken 07.00 så er det nå på tide og gjøre seg klar til og finne senga, først må jeg ut med min kjære hund så han får gjort det han skal før vi kryper under dyna. Da skal jeg kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene, for nå er jeg så trøtt og sliten at det tar så utrolig lang tid å skrive dette innlegget. Å  da er det på tide å legge seg på ladding å sove å da du står opp igjen så er du fritt for fait igjen heter det seg, jeg skal prøve og se om det er sant grunnen til at jeg sier det er at mer jeg sover jo fortere blir jeg sliten igjen dagen etter. Noen vil vel si at den teorien er helt på tryne men slik funker det for meg så da er det noe rart med meg vist dette ikke er slik jeg føler det og har det om dagen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Vi blogges i morgen folkens..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg