Nei nå er det på tide å krype i bingen.

 

 

 

Sikert noen som lurer på hva jeg mener med å krype i bingen, det er noe jeg pleier å si når jeg skal legge meg.Nå håper jeg på at jeg får en hel natt med søvn, etter en natt uten så hadde det vært godt å få sove noen timer i natt.

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen å krype godt innunder dyna, å ta en liten titt på baksiden av øyenlokkene å se om jeg får noen timer på øyet for det har jeg vel fortjent nå.

 

For nå er jeg så trøtt og sliten at det tar så utrolig lang tid og skrive dette innlegget, med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ønsker deg en riktig god natt. Sliter med smerter selv. Nettene kan være fæle.
      Ønsker oss begge en god natt 🙂 sov godt,

      Klem fra Lise

      1. Ja det er ikke godt og slite med smerter som går utover natte søvnen, og så har jeg en nabo som spiller litt vel høy musikk akkurat nå men jeg skal snart ta ut høre apparatene for natten så da hører jeg vel det ikke så godt når sengen er inntatt.

        Ja vi ønsker oss begge to en riktig god natt å sov så godt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg har sovet kjempe godt, våknet nå for en halvtime siden så da skal jeg ikke klage.

        Ønsker deg en kjempe fin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Når du er trøtt og sliten og syns skriving er tungt så kan du eventuelt klippe/kopiere og lime inn de setningene du stort sett bruker å poste om kvelden? Sånn; Så nå skal jeg kneble beinhaugen å krype godt innunder dyna, å ta en liten titt på baksiden av øyenlokkene å se om jeg får noen timer på øyet for det har jeg vel fortjent nå.
      Bare et lite forslag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg