Nei nå er det på tide å finne soverommet og senga her.

 

 

 

Det var en fin solnedgang her om kvelden som jeg fant ut passet fint til dette innlegget, for det er sent på kveld å da er det vel på tide å finne soverommet og senga her. Selv om jeg ikke finnes trøtt da er det vel bare å finne seg en bok å lese litt i, blir nok ikke mye lesing før boka havner mitt i tryne kjenner jeg meg selv rett. Det slår aldri feil det for det er ikke mange kapitelene som jeg rekker å lese før jeg blir sliten i øynene i det dunkle lyset jeg har på soverommet, ikke noe godt leselys men greit det for da sovner jeg fortere.

 

 

Så nå skal jeg bare skrive ferdig dette innlegget så er det vel bare å starte å slå av litt lys i stua og tv, så er det bare å bevege seg inn på soverommet.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg