Nei nå er det på tide å finne senga må lade bateriene.

 

 

 

Ja nå er kvelden blitt sen og natten er på tur inn i stua, så nå er det på tide å finne senga og kveile seg under dyna. Må jo lade batteriene sånn at man kan komme seg ut igjen i morgen, skal ikke gå toppturer men skal i allefall gå tur langs en merket tursti vi har her i byen. Det er en fin vei/ turvei eller sti gangvei som går langs lågen.

 

 

Dette er lågen som er elva som går i gjennom byen vår, fjellet bak i bilde er Blefjell der oppe har jeg vært mye hadde campingvogn på vintercampen der oppe så der var jeg mye som barn og ungdom.

 

 

 

Nei nå er det bare igjen å ønske dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. God morgen til deg med, søvnen har vært veldig god i natt. Men jeg har ikke vært på langtur i dag enda, men det kommer en lengre tur i ettermiddag så den skal jeg nyte.

        Ja det er flott utsikt hvor enn jeg går, Blefjell er kjempeflott skal snart opp ditt å gå meg en tur.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg