Nei nå er det jammen blitt kveld igjen. Har ikke gjort så mye idag her er det ikke mye stress.

 

 

Ja her er det snart på tide å finne senga, men jeg må jo kaste inn ett innlegg så dere har noe å lese om meg utover natten. Har ikke gjort så veldig mye i dag men det jeg har gjort har jeg gjort til gangs, gikk de vanlige turene og ellers så har jeg faktisk tatt det helt med ro.

 

Jul eller ikke så gidder jeg ikke å stresse for det blir man jo rett og slett syk av, og hvis jeg skal stresse rund så må jeg ha en grunn til det og julen er en dårlig grunn til og stresse så jeg tar det helt med ro på den kanten. Julen kommer til samme dato hvert år og alle begynner og stresse rund i begynnelsen av desember og blir jo aldri ferdig før dagen før noen er til og med ute og handler julegaver på julaften det skjønner jeg ikke vitsen med.

 

Ta det med ro og kos dere det er ikke mer enn litt over en uke igjen til julaften, på tirsdag den uken som starter over helgen så er det bare en uke igjen og det dere ikke får gjort til da så har dere ikke fått gjort det hvorfor ikke ta det litt som det kommer.

 

 

Men nå er det vel på tide og avslutte dette innlegget og dagen med å gå en liten tur med Elvis så han får gjort det han skal for natten, og så etter det så er det på tide og kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene sånn at en får noen timers søvn før det blir en ny dag.

 

Og da skal jeg ikke stresse med noen verdens ting bare ta dagen som den kommer, det burde mange andre tenke på også for hastverk er lastverk.

 

Med disse ordene så sier jeg godnatt til dere alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg