Nei nå er det blitt sene kvelden.

 

 

 

 

Det er ingen som kan si til meg at tiden er inne for å legge seg det bestemmer jeg selv godt er det, jeg liker ikke at folk skal styre meg selv om det er mange som faktisk vil overstyre mine meninger om det meste. Men jeg er da ett voksent selv styrt menneske med egne meninger om det meste i mitt liv, så nå skal jeg ikke la noen bestemme over meg for det vil slå feil ut for både dem og meg.

 

 

Men nå er det på tide å finne senga her i gården for nå er jeg så trøtt og sliten, så jeg skal kneble beinhaugen og ta en liten titt på baksiden av øyenlokkene mine å se om jeg får ett par timers søvn i natt også for det var faktisk godt med det forrige natten.

 

Nå må jeg avslutte dette innlegget for det er litt vanskelig å skrive dette innlegget for øynene mine glir igjen hele tiden, med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg