Nei nå er det bare og komme seg ut en tur før jeg kryper under dyna.

 

 

 

Ja som overskriften sier så skal jeg bare ut en tur med lille Elvis gutten min så han får gjort det han skal før jeg kryper under dyna, for nå fryser jeg mer enn det som er godt så det er bare å komme seg under dyna kanskje kan jeg få varmen tilbake.

 

Skal kneble den stive beinhaugen min og titte på baksiden av øyenlokkene mine, og se om jeg kan få noen timers søvn for da kan det jo hende at jeg får fylt opp energi lagrene mine og dagen ble bedre i morgen.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle sammen en riktig god natt og sov godt alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg