Natten er nå kommet inn i mitt hus.

Har nå ligget å vridd meg i senga i overkanten av en time, så nå skal bare skrive ferdig dette innlegget. Så skal jeg kneble beinhaugen og forsøke å finne roen sånn at jeg kanskje får en time eller to på øyet før jeg står opp igjen, gidder ikke å ligge i senga i flere timer uten å få sove da står jeg heller opp igjen. Tar jo ikke skade av å ikke få sove, men en blir jo bare så forferdelig trøtt og sliten i morgen eller rettere sakt nå morgenen kommer å banker på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Jeg fikk sove når klokken ble 04.30 så det gikk fint det, nå har jeg vært oppe hos venninnen min å skravlet og handlet inn litt for henne og meg selv.

        Ja det er kjedelig å ligge å vri seg, men det gikk jo bra til slutt.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Lå i senga i 1 1/2 time uten å få sove og da stod jeg opp. Ble seint før jeg sovnet. Nytter jo ikke å telle sauer heller. Tenk og være ferdig med julegavehandelen. Jeg har ikke en gang begynt. Er ikke enkelt nei, men finner nok ut av det tilslutt.

      Ønsker deg en fin lørdag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg sovnet ikke før klokken var 04.30 så man kan vel si at det ble tidlig morgen før jeg sovnet, nei det hjalp ikke å telle sauer heller som du sier. Ja det er ikke så vanskelig å bli ferdig med julegavene for min del guttene mine får penger og skrapelodd til resten.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg